Zoelen
bloesem
politie

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Wij geven uiteraard graag antwoord op al je vragen, maar check eerst even de meest gestelde vragen hieronder... misschien staat je antwoord er al tussen.

tuktukjes2
lachen tuk
1 Voor het evenement

Je kunt 365 dagen per jaar en 24 uur per dag bij ons terecht voor je evenement. Onze crew staat van maandag tot en met vrijdag van 9.00 – 17.30 uur voor je klaar. Wil je graag een rondleiding over ons terrein? Geen probleem: neem gerust contact met ons op voor een afspraak!

Bij de bestelling van je tickets kun je kiezen voor online betalen of betalen via een overschrijving. Bij een overschrijving worden €35 administratiekosten in rekening gebracht. Het is niet mogelijk om de tickets pas op onze locatie af te rekenen.

De prijs is per persoon, op basis van 4 personen per TukTuk. 

Wijzigingen in je boeking kan je tot 3 dagen voor de dag zelf worden aangepast via MyAccount. Onverhoopt toch nog iemand of iets willen bijboeken binnen die 3 dagen? Dan mag je ons altijd bellen. 

Heb je nou geboekt en zijn er onverhoopt deelnemers die op één of andere manier niet mee kunnen? Je hebt tot één dag ná je activiteit de mogelijkheid om tickets te annuleren via MyAccount. Nadat je de kaartnummers hebt ingevuld, zetten wij je tickets op ongebruikt. Je kan ze zelf bewaren of doorsturen naar iemand anders… bijvoorbeeld als cadeautje!

De waarde van de tickets kunnen tot 2 jaar na datum gebruikt worden bij een nieuwe boeking bij een van onze labels:

Houd rekening met de volgende regels, anders wordt het verzoek niet goedgekeurd:

  • Maximaal 20% van het aantal tickets kan worden omgezet. Dit kan tot een maximum van 20 tickets.
  • Er moeten uiteindelijk 10 deelnemers over blijven.
  • Dit kan tot uiterlijk één dag na het evenement

Zodra je een online boeking of offerte hebt aangevraagd wordt automatisch een account aangemaakt op MyAccount! Hier kan je altijd inloggen om de offerte om te zetten in een boekingen, je offerte of boeking te wijzigen of aan te vullen! Erg handig! 

Heb je nou geboekt en zijn er onverhoopt deelnemers die op één of andere manier niet mee kunnen? Je hebt tot één dag ná je activiteit de mogelijkheid om tickets te annuleren via MyAccount. Nadat je de kaartnummers hebt ingevuld, zetten wij je tickets op ongebruikt. Je kan ze zelf bewaren of doorsturen naar iemand anders… bijvoorbeeld als cadeautje!

De waarde van de tickets kunnen tot 2 jaar na datum gebruikt worden bij een nieuwe boeking bij een van onze labels:

Houd rekening met de volgende regels, anders wordt het verzoek niet goedgekeurd:

  • Maximaal 20% van het aantal tickets kan worden omgezet. Dit kan tot een maximum van 20 tickets.
  • Er moeten uiteindelijk 10 deelnemers over blijven.
  • Dit kan tot uiterlijk één dag na het evenement

Ja, als je de TukTuk wilt besturen, dan dien je in het bezit te zijn van een geldig rijbewijs. Én, je dient minimaal 21 jaar te zijn om verzekerd te zijn. 

Als je de Tuktuk wilt besturen dien je minimaal 21 jaar oud te zijn en te beschikken over een geldig rijbewijs B.

De Tuktuk’s zijn standaard WA verzekerd met een eigen risico van € 500,- bij schade. Deze breiden we verplicht uit met een aanvullende dekking waarmee ook de Casco schade is verlaagd tot hetzelfde eigen risico. De kosten hiervan bedragen €4,50 per deelnemer en omvatten ook gelijk een ongevallenverzekering.

Uiteraard! Geef je wensen vooraf wel even aan op het deelnameregistratieformulier, dan houden wij er rekening mee. Dit formulier ontvang je bij je boeking!

2 Tijdens het evenement

Ja, je kunt je auto gewoon parkeren op ons terrein. Een routebeschrijving en alle verdere instructies voor toegang tot ons terrein vind je op je E-ticket.

Met je pasjes loop je vlot door de entree. Mocht je nog vragen hebben over je betaling of pasjes, kan je die hier stellen. Vervolgens loop je ons hoofdgebouw in richting de balie (naast de bar). De coördinator van de dag staat daar voor je klaar. 

Jazeker! Voor €2 kun je een kluisje huren. Tip: huur een kluisje voor je hele team!

Vergeet je pasje niet, want dit is je toegangsbewijs én je betaalkaart. Bovendien is je hele arrangement hierop geprogrammeerd. Ben je je pasje toch vergeten of raak je je pasje kwijt? Voor 7,50 euro kun je een nieuw pasje laten maken bij de receptie. Maar let op: de waarde van je pasje ben je kwijt. Kortom: vergeet je pasje niet!

Wij raden je aan om je pas vooraf al online op te laden. Maar je kunt dit ook doen in de Lobby op onze locatie (cash en pin) of aan de kassa van Beldert Beach. 

Ook dát kunnen we voor je regelen. Bijvoorbeeld in het nabijgelegen Van der Valk Hotel in Tiel. We bieden je het gemak van één reserverings- en aanspreekpunt plus een voordelige all-in prijs (inclusief ontbijt, reserveringskosten en een gratis upgrade naar luxe kamers bij beschikbaarheid). Mag het best wat minder luxe? Dan kun je via ons ook terecht bij Camping Graaff en Woerd, Bed & Breakfast de Bloesemgaard of Campingpark Zennewijnen. De laatste optie beschikt over acht trekkershutten, een Bed & Breakfast, Pipowagens en traditionele kampeerplaatsen.

3 Na het evenement

We plaatsen wekelijks nieuwe foto’s op Facebook!

299